Mangawhai en Whangarei - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu Mangawhai en Whangarei - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu

Mangawhai en Whangarei

Door: ruudenmieke

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Mieke

06 November 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag zijn we weer vertrokken uit Orewa, en op weg gegaan naar Mangawhai. Dit was een rit van ruim een uur. Daar hebben we de Mangawhai Cliff Walkway gelopen. Hiervoor moesten we eerst 20 minuten over het strand wandelen (met als waarschuwing: als het vloed is kun je niet meer terug). Toen met een heleboel trappen de cliff omhoog, en daarna over een smal pad aan de rand van de cliff gewandeld. Na 3 kwartier wandelen zijn we omgedraaid en hebben we dezelfde weg weer terug gelopen om mooi voor het vloed werd weer terug te zijn.

Daarna zijn we doorgereden naar Whangarei waar een hele mooie waterval is. Die waterval lag aan een parkeerplaats (of omgekeerd) dus hebben we daar ook nog een wandeling langs het riviertje gemaakt van 2 uur. Een klein stukje hadden ze een soort brug door de boomtoppen gemaakt. (zogenaamde Kauri-trees, erg groot en oud) Toen waren we ondertussen wel uitgewandeld en zijn we doorgereden naar onze volgende camping.

Morgen gaan we naar de Bay of Island voor een zeil-tocht.

Groeten, Ruud en Mieke

• 06 November 2011 - 09:36

José:

Hallo Ruud en Mieke,

Dat komt wel goed met jullie in Nieuw Zeeland. Wat een mooie foto's!

• 06 November 2011 - 12:00

Ria Sturm:

Ha Ruud en Mieke,
    Wij reizen met jullie mee door Nieuw Zeeland. Mooi hoor om jullie zo te kunnen volgen. Veel plezier!
    Liefs, Dirk en Ria en kids

• 06 November 2011 - 18:32

Dirk En Marleen:

Het heeft even een paar dagen geduurd, maar wij volgen jullie nu ook. Mooie foto's, geniet van jullie reis!

Groetjes,
    Dirk en Marleen

• 06 November 2011 - 20:11

Kelly:

Heey Ruud en Mieke!
    Leuke foto's, mooi daar!
    Hier gaat alles goed, Puck zit nu bij ons pap en mam.
    Groetjes je zusje