Vancouver Island (Goldstream NP) - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu Vancouver Island (Goldstream NP) - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu

Vancouver Island (Goldstream NP)

Door: ruudenmieke

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Mieke

05 Juli 2012 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kleine update. Vanochtend zijn we goed op tijd opgestaan, en met een goed ontbijt op zijn we om 9 uur gedoucht en wel weer vertrokken vanuit Ucluelet. Er stond een flinke rit op de planning, weer terug naar de oost kust van Vancouver Island. Met Annie, en later ook Wim achter het stuur schoot het goed op zodat we rond 3 uur toch al weer op de camping aankwamen. Nadat we ingecheckt hadden zijn doorgereden naar het Goldstream National Park, 5 minuten verderop. Wederom prachtige natuur. Het toppunt was toch wel de wasbeer op 25 meter afstand op zn gemak zijn eten aan het zoeken was tussen alle steentjes in het riviertje. Hier zijn natuurlijk de nodige foto's van geschoten. Daarna zijn we via een tunnel onder de drukke weg door naar de Niagara falls gelopen. (Niet de echte hoor) Dit was kei leuk en we waren lekker de enige daar. Als avondeten hadden we een enorme vierkante pizza gekocht, die moest in 4 stukken in de magnetron. Volgens ons boekje moest er ook een over-stand op zitten. Helaas... Maar met een paar minuutjes na bakken in de pan was ie toch wel héél erg lekker!

• 06 Juli 2012 - 08:02

Hannie Peeping:

Hoi, hoi,

Ik lees het al het gaat super daar. Annie heb jij gereden. Nou dat drufde ik niet en onze camper was kleiner!!!!
    We zullen maar zeggen dat het vanwege de medicatie was.
    De foto's zien er erg mooi uit en geweldig om een wasbeer in het echt te zien. Als je daar dan staat is dat wel even puur genieten. Momenten van geluk. Geniet lekker verder.

Liefs Hannie.

• 06 Juli 2012 - 12:24

Wim En Ria:

Heel mooi jullie reis verslag , van dit eerste deel herkennen we ook nog enkele plekken van onze reis naar Vancouver

• 06 Juli 2012 - 16:50

Annemieke En Anton:

Ha Annie, Wim, Mieke en Ruud.
    We hebben jullie reisverslagen nu gelezen en beleven het allemaal een beetje mee.
    Zelf zitten we nu nog voor twee nachtjes aan de Mosel, morgen moeten we echt naar huis want maandag mag/moet Anton weer aan het werk.
    Goed om te lezen dat het allemaal volgens plan verloopt en dat jullie daar niet verhongeren :-)
    We blijven jullie nu volgen vanuit huis en hebben dan beter internet.
    Heel veel plezier en avontuur gewenst. Behalve het verslag op internet zijn we natuurlijk ook keibenieuwd naar jullie mondelinge verhaal en de foto's.

Heel veel hartelijke groeten,

A&A.

• 07 Juli 2012 - 20:54

Willy Gordijn:

Ruud en Mieke, jullie kennen mij niet maar ben een collega van Annie.
    Wat een geweldige reis maken jullie! Wij hebben 6 jaar geleden Vancouver Island bezocht. Ik herken de foto's van het regenwoud en het prachtige strand daarna.Schitterend!Wij hebben destijds veel indianennederzettingen bezocht.
    Victoria is ook schitterend!Ik kan jullie daar het Wale-watching aanraden.
    Geniet van deze prachtige reis.Ik volg jullie!