Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: ruudenmieke

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Mieke

02 Juli 2012 | Canada, Vancouver

Afgelopen nacht hebben we onrustig geslapen, we moesten toch wel wennen aan de nieuwe tijdzone. Dus waren we ruim op tijd voor het ontbijt. Onze verwachtingen lagen niet zo hoog. Maar: die moesten we snel bijstellen. Er was vanalles, weliswaar in doe-het-zelf buffet vorm. Je kon zelfs verse wafels bakken, heeeeeeeeeerlijk!! Broodjes roosteren, heerlijke grote muffins, jus, koffie, thee, melk, yoghurtjes etceterea. Kortom: wij hebben uitstekend ontbeten!
Daarna hebben we eerst dagkaarten voor het openbaar vervoer gekocht. We zijn met de skytrain en bus eerst naar Stanley-park gegaan. Daar hebben we een mooie wandeling gemaakt. Vooral het uitzicht op de skyline van Vancouver was fantastisch.
Vervolgens zijn we naar Chinatown gereisd. Daar hebben we een Chinese tuin bekeken, en vanalles gehoord over yin en yang, evenwicht, geluk, spoken foppen en diverse chinese houtsoorten. Heel interessant allemaal. We hebben daarna nog een stukje door de stad gelopen en zijn toen terug gegaan naar ons hotel. 's Avonds hebben we uitstekend gegeten in een mongools grill-restaurant.

• 03 Juli 2012 - 17:50

Rinske En Romano:

Klinkt goed allemaal! Ben beniewd naar jullie volgende verhaal. Haha, leuke foto met allemaal een laptop.

• 03 Juli 2012 - 17:58

Annet:

Geniet van jullie reis,we zijn benieuwd naar jullie belevenissen. XX

• 04 Juli 2012 - 16:55

Ria Sturm:

ha globetrotters, een beetje een verlate reaktie. Ben net terug van kamp groep 8 met Aniek naar Texel geweest, geen tijdzones overwonnen, maar wel slaaptekort! Fijn om te horen dat jullie een goede start hebben! Blijf jullie volgen!! Gaan jullie nog eten in de tower van Vancouver met het ronddraaiende restaurant?? Erg mooi! We lezen vanaf nu mee!!