Reis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu Reis - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu

Reis

Door: ruudenmieke

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Mieke

01 Juli 2012 | Canada, Vancouver

Hey allemaal,

Vanochtend zijn we om half 7 vertrokken richting Schiphol. De reis ging erg soepel en om 9u hadden we onze bagage al afgegooid. Toen moesten we een enorme rij in voor de paspoortcontrole. Gelukkig had Ruud al vrij snel de zelfcontrole gevonden waardoor we honderden mensen voorbij konden lopen en 5 minuten later bij de terminals waren :). We hadden daar een mooie stek gevonden en hebben daar zitten wachten totdat we mochten boarden. Uiteindelijk zijn we om 12.50 de lucht in gegaan. De vlucht ging erg soepel, geen turbulentie en keurig volgens schema geland.

Vanaf het vliegveld werden we opgehaald door een busje van het hotel. Het hotel ziet er verder prima uit. Vlakbij het hotel is een groot winkelcentrum waar we eerst naartoe zijn gegaan om even wat drinken te halen. Daarna zijn we even een uur gaan slapen. Met enige moeite weer uit bed gekomen om nog even te gaan eten. Zometeen op tijd naar bed om morgen fris en fruitig Vancouver te kunnen gaan bezichtigen.

Gr vanuit Vancouver

• 02 Juli 2012 - 10:52

Ben En Tanja:

We wensen jullie vanuit een warm Graz een hele mooie en prettige vakantie,we zijn nu langzaam op weg naar NL.
    mag ook wel weer eens na 4 wkn Kroatie en een week Stiermarken.
    Geniet er samen van.
    liefs Ben en Tanja

• 02 Juli 2012 - 15:55

Romano En Saskia:

Hey vakantiegangers!

Fijn te horen dat jullie een goede reis hebben gehad! Hopelijk zijn jullie na een nacht goed slapen al helemaal geacclimatiseerd. Heel veel plezier daar en we kijken uit naar al jullie verhalen en foto's! Tot over 4 weken.

Liefs Romano en Saskia

• 03 Juli 2012 - 17:08

Akky Bakker:

Wat leuk,Annie, om ons op deze manier op de hoogte te houden van jullie reis!Heel veel plezier daar. Wij gaan een tijdje met de boot op vakantie,dus ik weet niet hoe vaak ik mijn e-mail kan checken (geen wifi verbinding,ha,ha,..).
    Maar jullie verslag wordt zeker (t.z.t) met belangstelling gevolgd! Groetnis út Fryslân.

• 18 Juli 2012 - 20:43

Sietze Magdalena :

Geweldig mooie reis maken jullie.
    De natuur is overweldigend mooi en wat komje dicht bij de dieren of is de lens erg lang??
    Een goede reis verder en we volgen jullie

S en M