San Francisco en Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu San Francisco en Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruud en Mieke Ansems - WaarBenJij.nu

San Francisco en Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Mieke

04 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn sinds ons vorige mailtje eerst maar eens naar San Francisco gegaan. Via internet hadden we een (goedkope) parkeerplek gevonden midden in de stad. Dus daar eerst maar eens heengegaan. Dit was een particuliere parkeerplaats waarbij je de sleutel moest achterlaten (en dus de auto helemaal klemgeparkeerd ging worden). Eerst alle benodigde spullen eruit gehaald en toen op pad gegaan. Al vrij snel werd duidelijk dat we heel erg blij waren met ons meegenomen vest, want wat waaide het daar ontzettend koud! Eerst eens naar het beroemde union square geweest (nog steeds niet duidelijk waarom dit pleintje zo bekend is) en daarna naar pier 39 gegaan waar zeeleeuwen een vaste stek hebben gevonden (toeristische hoogtepunt van San Francisco). Toen nog met de bus naar de golden gate bridge gegaan (welke half in de mist lag, wat schijnbaar nogal vaak het geval is). Als laatste hadden we lekker gegeten in Chinatown en toen richting ons hotel gereden (een camping was nogal moeilijk te vinden in de omgeving).
Eigenlijk hebben we de dagen daarna niet zoveel gedaan
Eergisteren zijn we naar een shopping outlet center gereden waar we eens hebben rondgekeken. Dit was niet zo interessant als het leek. Betrof voornamelijk (lelijke) kleding. De Sony winkel was wel heel gaaf. Even de nieuwste snufjes bekeken (waaronder een zeer goed werkende 3D tv) en toen maar weer eens verder gereden. Tijdens de rit zijn we bij de Mc Donalds gaan eten, hoort er toch wel bij als je 3,5 week in Amerika bent geweest. Toen naar de camping gereden, tent opgezet (wederom in het donker) en maar meteen gaan slapen.
Gisteren ook niet veel gedaan. Weer een flinke rit gemaakt en meteen doorgereden naar de camping. Aangezien we pas laat uit bed waren, waren we hier pas om 6 uur. Snel tent opgezet en naar de bios gegaan. Kaartjes gekocht, heerlijk (en goedkoop) gegeten en toen film gezien. Met een tevreden gevoel zijn we terug naar de camping gegaan en naar bed gegaan.
Vandaag gaan we LA nog even onveilig maken en vanavond gaan we al naar het vliegveld toe om daar de nacht door te brengen (gezien onze ervaringen van de vorige keer willen we er erg op tijd zijn). Morgenochtend vliegen we om 8 uur naar New York, waarna we na een stop van 2,5 uur naar Brussel doorvliegen. Vrijdagochtend zullen we landen (rond een uur of 9 dachten we).

Dus…. Dit was ons laatste berichtje!